Slide


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 23, 2010

DONGHAE HYUNG RIGHT IN FRONT OF MY EYES!!

OK, B4 WE GET TO EXCITED ABOUT THIS MATTER, LET ME RELAX MY SOUL FIRST.....TARIIIKK NAFAASSS.....LEPAAASS....HUUUFFF......~

YES!! Ahad lepas bersamaan 21/3/2010 bertempat di PAVILION KUALA LUMPUR, saya telah terserempak dngn SUPER JUNIOR yg tengah jalan2 ntah watpe kat PAVI itu.......kisahnye bermule begini....

Kawan: Haziq, jom pegi pavi..teman aku nak beli beg baru, nanti bleh ko tolong pilihkan..

saye: ha? skarang? malas la....

kawan: ala, jomla!! aku belanja kau la karang!!

saye: nak watpe?? haduih, aku penat ni...

kawan: JOM LAHH!!

saye: yelah! yelah!

Sampai di PAVILION dan dah penat jalan2, kitorang duk kejap kat bangku....SUDDENLY, dengar ade orang jerit2...I just ignore the noise coz x de mood sngt...BUT THEN!!

Kawan: eh, haziq!! tu bukan SUJU ke??

saye: mane? mane??

Kawan: tu kat bawah nuu...!! cepat la weyh!!

saye: weii!! giler ah!! suju weii!! jom cepatt turun jom!!

kawan: jap2...(ready ngan kamera)

saya: ala, dorang dah hilang....wei..cepat la..ala..kamera aku x leh zoom la...!!

kawan: tu belah sane tu!! (berlari sepantas kilat meninggalkan saye terkapai-kapai di belakang...)

Dari jauh saya nampak kawan saya itu begitu bersemangat sekali. Paling memranjatkan. dye lompat eskelator!! Woii, dah gile ke??!!

Kawan: DONGHAE!!

Saya: DONGHAE!! DONGHAE!! (sambil menjerit bersama orang ramai yg ade kat situ...)

Tak semena-mena DONGHAE pandang belakang, senyum and WAVE kitorang!!!! TRALALALALALA.....BAHAGIANYAAA!!! ^_^

Here are some photos that were managed to be captured by my fren (zoom kamera saya tak bagus...=P)



Thinking on the bright side, if I despise my friend's invitation to accompany him to PAVILION, I will not have any single chance to encounter them.....I AM SOOOOO LUCKYY!!^_^

6 comments:

aimisyafiqah said...

*FAINT*
AAAAAAARRRGGGGHHHHH!!!!
Aku tensen!!!

Xeno said...

...Sorry for asking, but who the heck is he again?

HR by HaziqRidzuan said...

Amir: HE IS DONGHAE!! THE MEMBER OF SUPER JUNIOR...A KOREAN BOYBAND....clear?

Unknown said...

wah...semangatnya!hehe...salam ziarah.btw,tak kenal la dia tu...hehe...dia dtg Malaysia buat apa ek?

HR by HaziqRidzuan said...

dia anggota kumpulan korea, SUPER JUNIOR...dtg Malaysia wat konsert...kebetulan terserempak kat pavi maka rase best sngt!!

Anonymous said...

Kol brp U nmpk Donghae tu? Ramai fans tk kat sana masa tu?

Post a Comment