Slide


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 20, 2010

Birthday Wishlist: Special 1 month entry

Assalamualaikum and good day everyone!!
Today is 20th November 2010! Approximately 1 month from now is a very special day for me. IT'S MY BIRTHDAY ON 20th DECEMBER 2010!!^_^
So below is my wishlist for this year. You guys have 1 month to get these things for me! Hahahahaha....divided into two categories: 1. hadiah angan-angan,
2. hadiah betul-betul nak...^_^

1. Hadiah angan-angan (I know takkan dapat for this birthday, tapi willing to get these someday^_^)


1st is Honda Jazz warna biru macam ni la!! Hahahaha...sangat suke dengan kereta ni. I love the design and the compact style. I don't really like to drive those biggie car. This is just nice. Ohh...how I wish I will get this for my birthday...~~~

2nd is ipod touch 5! Sangat cool kalau dapat satu. Hehehehe...tapi yang ni berniat nak beli sendiri nanti. Nantilah...~~


3rd is SAMSUNG WAVE. It's quite funny when I actually afford to buy this phone last time but I end up buying CORBY. Skarang baru nak regret kan beli Corby??? Sape suruh?? Dulu apsal tak beli awal-awal??-___-"


2. Hadiah betul-betul nak (berharap dapat masa birthday tahun ni. Or cadangan kalau ade orang nak belikan hadiah untuk I ke....Mane la tau...kalau adelah kan..~~~)



THIS IS DAMIER GEANT CANVAS LOUIS VUITTON ZIPPED LONG WALLET I'VE BEEN CRAVING SINCE FOREVER!! Hahahahaha....I don't know why, but I just love the design. Even harga dye masya ALLAH kan? Tapi aku peduli hape?? Skarang tengah mengecek my mom untuk belikan bende alah ni. I hope it will be wrap nicely and is given to me during my birthday....Anyone???


Calvin Klein unisex flash series watch. I actulally love the rare style. I like to look different from others. I mean I want to own something that was not own by somebody. Ala-ala macam trendsetter gitu la. This is unique and exquisite.


Next, SHOES and moreeeee SHOES!! The photo shown above is from ALDO. One of my dream shoes. Tapi tak sempat beli lagi. Ape kate sesape belikan la for me bleh? Hahahaha...skarang tengah gile design camni. I tataw kenapa I suke hi-cut. Dulu sangat into loafers. Sekarang cita rasa sudah berubah mengikut trend semasa^_^
Fyi, my size is 10uk, 9us, 28japan, 45british ok? hehehehe



Then, BAGS nad moreeee BAGS!! Tak kisahla from what brands, and what design kalau orang memberi I terima kasih je. Hahahahaha....this one is carry on duffel from GUCCI! Takde la I expect GUCCI from u olz kan? Hahaha...ikut suka la. I suka sling bag, carry on, tote and please keep away all types of beg galas to me...hehehe=P




Bvlgari miniature set perfume! I WILL BE VERY MUCH EXCITED IF I GET THIS! I memang pakai Bvlgari aqva, tapi besar sangat. Nak bawak pegi mane-mane susah. Dah banyak kali nak beli, dah banyak tempat I cari, jumpe jugak kat KLIA with the price RM150 ONLY!! Tapi aritu dah ade mase dan peluang...duit plak takde...hahaha=P



Last but not list, is ALL SUPER JUNIOR MERCHANDISES! I will proudly accept this set kat atas ni!! Hahahaha...kalau tak pun any other Super Junior souvenirs la. Yang penting ade donghae, ade siwon...hehehe^_^

Finally, I actually accept any kind of gifts. Yang takde dalam list pun takpe. Dah orang bagi takkan nak banyak songeh kan? Hahahaha.....lain-lain barang macam snow cap, fedora, scarf, gelang I terima je. But, please jangan beli baju or seluar sebab memang susah nak carik my size...hehehe..anyways, thanks kepada yang dah berniat nak beli hadiah kat I.

additional: Doa dan ucapan itu lebih penting sebenarnya^_^
(tapi hadiah tetap hadiah....hehehe)


2 comments:

IMANSHAH said...

wah u dah ada tombol like fb tu

HR by HaziqRidzuan said...

oh itu setting dye x bpe betul...bkan sume post ade..i pun tataw nape..blajar dari bebet tu...nak buat try tanye dye^_^

Post a Comment