Slide


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 2, 2010

Sahabat...walau jauh.....~

......................................................................................................
...............................
.......................................................
Saya sedih....tapi bangga....
Saya rasa kehilangan...tapi tak mahu berduka....
Saya ada ramai kawan...tapi yang satu ni tak serupa....
Hilang dah seorang rakan yang memahami
Seorang teman yang buat hidup jadi happy
Seorang kawan tempat bermanja diri
Seorang sahabat berkongsi rahsia hati
Seorang geng shopping tak henti-henti......

Hmmm...sedih memang sedih...
Pilu tetap pilu
sebak mencengkam kalbu, tapi linangan air mata bukan tanda perpisahan...
SERIOUSLY, I am very much proud with you FARID!!
Ade sorang kawan aku yang berjaya macam kau buat aku betul-betul bangga dan bertuah sangat
Ini baru permulaan Farid, lepas ni banyak lagi yang akan menyusul...
For the meantime....walau jauh, aku akan tetap doakan kau, ingat kat kau and always wish kau GOOD LUCK in everything yang kau buat dalam hidup kau.....
ALL THE BEST MY BELOVED BEST FRIEND FOREVER!!
Have a very decent and successful life in UK....
May ALLAH bless U...





Will never forget all the sweet moments together.....=)









2 comments:

IMANSHAH said...

Salam, wah naqib nyer rambut..stylo..
hurm, sama2lah kita doakan sahabat kita ni berjaya di sana

fakhruddin said...

haziq, aku faham. samad, sayuti, kuchai semua belajar overseas. hisyam pun jauh kat utp. jumpa setahun sekali-sekala je tu pun kalau jumpa, kejap je. lonely jugak kadang2 haha. takpe lah, masing2 punya rezeki. apa2 pun kita terus doakan untuk kejayaan diorang :)

Post a Comment