Slide


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 14, 2010

It's all about style U know....STYLE!!

Assalamualaikum dan Salam Aidilfitri!! Masih lagi dalam mood raya walaupun dah 5 hari berlalu!!^_^
Budak-budak masih deras membanjiri kawasan rumah datang beraya. Yeah! Talking about beraya, I have something to share with all my readers....(ade ke??)
First day raya tak payah citer la, panjang lebar I elaborate dalam previous entry. For the meantime, I want to tell U guys about the 2nd and the 3rd hari raya. Well, as usual I melaram habis-habisan la. Ape ingat mak ngan kakak I je ke leh pakai lawa2?? I pun turut serta mengejoinkan diri dalam kelab grooming depa tau! Huhuhuhu......here are some pic^_^


This was what I wore during the 2nd raya. Round neck t-shirt from F.OS with pink hi-cut sneaker embossed, a hoody from GAP, white cotton jeans from Marks & Spencer and Louis Vuitton hi-cut sneakers.


This one was during the 3rd raya. Posing with my car U know! (my mom's actually...hehehe). I'm wearing a dark brown polo t-shirt from Renoma, cotton jeans from Lee and a pair of PEDRO shoes. Belt is from Timberland.

Raya ketiga mungkin nampak tipikal seperti jejaka-jejaka Malaya biasa pergi beraya. Tapi raya kedua I can describe myself as over sket la...Ala sket je time raya nak over sket salah ke? But I wear everything with style U know? Style? Ade la plak mulut sorang saudara ni mengata saya macam beraya ngan orang putih??!! Orang putih beraya katenye?? Katenye hoody saye tu kain selubung??? Ape ke he nye yobb!! Haaaa....ni la akibatnye kalau anda itu tidak mengenali erti style yang sebenarnye!! I tak kate la yang I ni stylo abes sampai orang lain nampak huduh. Takde, I tak kondem orang raya-raya bulan mulia ni....tapi kalau tak tahu apa yang kite nak cakap, lebih baik senyap. Kadang-kadang kata-kata itu boleh menunjukkan tahap kebijaksanaan kite sebagai manusia. So, moral of the story, think before you say something, before U humiliate yourself! Chow dulu!! Selamat Hari Raya kelima u ols sekalian!! Mmmmmuuuaaahhhh!!




0 comments:

Post a Comment