Slide


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 4, 2010

-my VERY OWN desire-

-that feeling comes again-
-argghh...I can't face it-
-I can't nail it!-
TAK BOLEH TAHAANNN!!!

-SAYA NAK BELI JUGAAKK!!-

-Glasses from BONIA-
-Travelling Bag from TOPMAN-
-Laptop bag from Zegari Barcelona -
-Perfume from TOMMY HILFIGER(b4 diz mmg pakai yg ni pun...)-
-Sneakers from EVERLAST (yg kaler merah tu!!(>_<)-
ala, x de gambar...hehehe

OK, THAT'S IT!! AKAN membeli barangan ini tak lama lagi.......tungguuu~

4 comments:

Anonymous said...

asyik shopping je...baik kasi saye la duit abang tu...kikiki^_^

zaquan

aimisyafiqah said...

shopping je keje!

Xeno said...

I know that this sound discriminating, and I'm in no place to tell you this, but I can't hold myself anymore;

What are you? A girl??

There, I said it. Sorry.

In other non-insulting note, aren't these things quite costly? You'll be bleeding your wallet buying all these.

HR by HaziqRidzuan said...

Zaquan-sukati abng la!!^_^
aimi-itu hobi saye...
amir-brg2 yg aku tunjuk kat atas tu kan sume barang laki...i don't know if u r blind or something......and dlm Quran x tulis shopping tu utk perempuan sahaja...pi bace Quran!
p/s: kalau mahal aku x teringin nak beli...maksudnye aku mampu la....

Post a Comment