Slide


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 20, 2009

Finally...I'm 18!!

Finally, hari yang aku tunggu2 dah sampai pun...Hari ape tu?? 20 DISEMBER 2009.....ialah secara rasminya aku berusia 18 tahun!! hahahaha...yeah guys! baru nak 18....Aku mmg lahir hujung tahun. Bila lahir ujung2 tahun ni banayak perkara aka masalah yg timbul la...urusan rasmi aku masih perlukan nama mak aku sebab aku masih belum 18, sebelum 18 pun bnyk perkara yg illegal untuk aku buat. Tapi it doesn't mean that dah 18 pun aku boleh buat bende2 HAROOMM!! hahahaha......18 hanya angka...hakikatnya aku perlu berfikiran matang dalam menyelesaikan urusan duniawi. Before this tak matang ke? Bukan macam tu.....cuma dulu masih keanak-anakan....hehehehe

Bercakap soal lahir hujung tahun ni, ade satu story yang aku nak kongsi. Mak aku dulu pernah cerita...masa aku mula2 lahir, orang2 kampun suka cakap kat maka aku..Kenapa lahir ujung tahun? Nnati kawan2 lain dah pandai dye masih bodoh....aku? bodoh??? SORRY SKET YE MAK CIK YG TAKDE ILMU PENGETAHUAN! Aku dah buktikan walaupun aku lahir hujung tahun, tapi aku tetap lebih bijak bestari dan cergas lagi aktif belajar daripada anak2 dorang yang lahir pada 1.1.1991...hahahaha....tu la orang dulu2 ni aku tak paham cara dorang berfikir. Ada ke patut kenapa lahir ujung tahun?? Sah2 ALLAH dah tetapkan kat dalam perjalanan hidup aku...hahahaha, bengong.

Walau apapun, aku dah 18 sekarang! Now, I can proudly pronounce myself as a proud teenager! HAZIQ COMELL!! HAHAHAHA(motif??)

3 comments:

fakhruddin said...

hey sorry la sebab tak wish 20hb hari tu sebab aku dlm camp. no phones allowed there. huhu

anyway, happy belated birthday.

dah 'BESAR' ko ye. hahahahahaha

Xeno said...

x silap aku badang yg lahir 1.1.1991 tu lebih bijak bestari (no 1 sejak form 1) dan lebih cergas (olahragawan 2007) lagi aktif belajar (still mantain smpai spm) daripada ko..jadi ko silap di situ LOL

Happy Belated Birthday Haziq :D

HR by HaziqRidzuan said...

fakhruddin: thanks!! nanti kasi la hadiah...hehehe
amir: itu badang....bukan manusia tu...hahahaha...aku cakap anak mak cik tu la...apelah ko ni!! huhuhu

Post a Comment